Åh nej...

Har haft en sån där till deppdag ni vet... så himla tråkigt. Sov 12 timmar inatt, antar att jag verkligen behövde det för jag är minsann trött nu också, nästan tur dom inte ringde efter mig i morse. Imorrn ska jag i alla fall jobba, visserligen den tråkigaste tiden av dem alla... 9.30-17.30.... stängning, blä. Men det är mycket bättre än att inte jobba alls! Annars har jag sökt fem jobb idag. 3 städjobb, ett servitris jobb och ett förskolejobb. Har fortfarande inget hopp inom mig. Känner mig helt tom. Det värsta är att det går ut över Anton, världens bästa människa. Det bara måste släppa snart! Nått duger vi väl till!? jaja... jag har ju i alla fall sprungit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0