Åhh...

Jaa... Nu är det klagomonstret som är framme. Det är så fruktansvärt tråkigt att vara sjuk. Och det värsta är att jag aldrig var det innan jag började jobba på dagis. Men jag vet att det är så, och mina chefer vet det också, så dom blir ju inte sura eller så. Men jag tycker ändå det känns pinsamt att bli sjuk tre gånger på tre månader. Jaja, det är ju bara så. Inte mycket att göra åt. Så soffläge har det varit hela dagen. Älskling har jobbat, super roligt för honom! Och nu har han fortsatt jobba med sitt projekt råttjakten nere i källarn. Det är ju tur dom håller sig där. Och han är så exalterad och Ida är orolig över att dom lider. Åhåjaja! Det blir ju inget jobb imorrn som ni kanske förstår, och jag känner mig ledsen över det. Jag får ju liksom ingen ersättning när jag är sjuk. I och för sig ska jag ju jobba två helveckor på vislanda nu, ska bli så otroligt kul!!! Längtar ihjäl mig, bara en vecka kvar nu, börjar på fredag! Tills dess... Soffläge -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0